close

Lamb.JPG

新年新希望, 更新我心意, ....

 

常激勵我的一條歌

 


 更新我心意 (Change My Heart O God)

 

更新我心意,使我能像你。更新我心意,使我能像你。
主,你是陶匠,我是泥土,
我,塑造我,是我的懇求。

 

Change my heart o God,
Make it ever true.
Change my heart o God,
May I be like You.

You are the potter,

I am the clay,
Mold me and make me,
This is what I pray.

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    microlnk 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()